Korzystamy z plików cookies instalowanych na Twoim urządzeniu, które pomagają nam zbierać informacje takie jak dane osobowe. Wykorzystujemy je między innymi w celach analitycznych i marketingowych, aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Skorzystaj z przycisku “Akceptuj wszystkie”, aby udzielić zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej dowiesz się z naszej Polityki prywatności i Polityki cookies
Pytania i odpowiedzi
Czy muszę założyć konto żeby dokonać zakupu?
Nie. Możesz skorzystać z opcji „zakupy bez rejestracji”. Założenie konta jest opcjonalne.
Jakie korzyści niesie ze sobą posiadanie konta?
Założenie konta na housefarm.pl wiąże się z wieloma udogodnieniami. Posiadając je, masz dostęp do listy swoich zamówień, wgląd w szczegóły oraz status realizacji. Posiadając konto, zobaczysz tam również wszystkie produkty, które oznaczyłeś jako ulubione oraz dodasz i zmienisz swoje dane.
Czy mogę zamówić towar na adres inny niż ten podany przy rejestracji?
Tak, przed przejściem do płatności możesz wybrać inny adres dostawy. Jeśli tego nie zrobisz, system domyślnie wybierze adres, który został podany podczas rejestracji.
Czy mogę modyfikować moje zamówienie i np. dodać do niego produkty?
Do momentu kliknięcia w przycisk „Zamawiam i płacę” możesz dowolnie modyfikować swoje zamówienie. W chwili, gdy zamówienie zostało złożone – tracisz taką możliwość – produktów nie można już dodać ani usunąć z zamówienia. W takiej sytuacji konieczne jest anulowanie danego zamówienia i złożenie nowego. Odpowiedź na pytanie „Jak anulować zamówienie?” znajdziesz poniżej.
W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jeśli chcesz „anulować” zamówienie, skontaktuj się z nami, wysyłając wiadomość na zamowienia@housefarm.pl. „Anulacji” możesz dokonać do momentu przygotowania towaru do wysyłki. Po tym czasie „anulowanie” nie jest już możliwe. Jeśli jesteś do tego uprawnionym, możesz jednak skorzystać z ustawowego prawa do odstąpienia od umowy na odległość, ponosząc koszty „transportu zwrotnego” na zasadach wskazanych w „Warunkach zwrotu”.
Jaki jest stan realizacji mojego zamówienia?
O każdej zmianie statusu realizacji Twojego zamówienia zostaniesz poinformowany mailowo. Jeśli masz wątpliwości co do statusu swojego zamówienia, skontaktuj się z nami, wysyłając maila na adres: zamowienia@housefarm.pl.
Dlaczego tak długo muszę czekać na realizację swojego zamówienia?
Wiele naszych produktów (większość artykułów dekoracyjnych, oświetlenie, akcesoria oraz część asortymentu meblowego) – są dostępne od ręki i jak tylko złożysz zamówienie, są one przygotowywane do wysyłki. Jednak niektóre z oferowanych przez nas produktów wymagają zamówienia ich u producenta – są one produkowane na indywidualne zamówienie Klienta. Z tego powodu trzeba poczekać na nie nieco dłużej. Informację na temat przewidywanego czasu oczekiwania na dostawę takiego produktu zobaczysz na karcie produktu i w koszyku. Kiedy zamówione produkty znajdą się już w naszym magazynie, natychmiast powiadamiamy o tym fakcie firmę kurierską, by trafiły one do Ciebie jak najszybciej.
Chciałbym, aby moje zamówienie dotarło do mnie szybciej. Czy mogę przyspieszyć jego realizację?
Nie ma takiej możliwości. Deklarowany przez nas termin realizacji wynika z czasu, jaki jest potrzebny na przygotowanie i dostarczenie zamówionego przez Ciebie towaru (a w przypadku towarów na indywidualne zamówienie – także jego produkcję). Wszystkie składane w naszym sklepie zamówienia są przez nas traktowane z równym priorytetem.
Czy mogę podzielić zamówienie i odebrać jedne produkty wcześniej, a inne później?
Nie ma takiej możliwości. Jeśli składasz zamówienie złożone z kilku produktów, czas jego realizacji równy jest najdłuższemu czasowi dostawy produktu wchodzącego w jego skład. Oznacza to, że jeśli w zamówieniu są towary, które są dostępne od ręki oraz towary z wydłużonym terminem dostępności (produkowane indywidualnie), zamówienie będzie gotowe do odbioru lub wysyłki wtedy, kiedy otrzymamy ostatni produkt wchodzący w jego skład. Jeśli zależy Ci na wcześniejszej realizacji zamówienia niektórych produktów, złóż dwa odrębne zamówienia: jedno na towary dostępne szybciej, drugie na towary z dłuższym czasem realizacji.
W moim zamówieniu brakuje elementów – co mam zrobić?
W takim przypadku konieczne będzie złożenie reklamacji. Skontaktuj się z nami wypełniając formularz reklamacyjny (pobierz dokument).
Otrzymany przeze mnie produkt jest uszkodzony – co mam zrobić?
Jeśli zauważyłeś uszkodzenie opakowania przy dostawie przez kuriera InPost już w momencie dostawy – zgłoś ten fakt kurierowi, aby mógł sporządzić protokół szkody. Pamiętaj o tym, aby bez wcześniejszej konsultacji z nami nie odsyłać uszkodzonego towaru na własną rękę.
Czy jeśli produkt, który otrzymałem, jest uszkodzony lub zniszczony – muszę go odsyłać?
Jeśli otrzymałeś uszkodzony lub wadliwy produkt – w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami poprzez e-mail zamowienia@housefarm.pl. Po rozpatrzeniu Twojego zgłoszenia poinstruujemy Cię, co dalej. Nigdy nie niszcz ani nie wyrzucaj uszkodzonego towaru dopóki nie otrzymasz takiej zgody od naszych pracowników.
Do mojego zamówienia nie został dołączony dokument sprzedaży – co robić?
Dokument sprzedaży wysyłany jest drogą elektroniczną (poprzez e-mail) po realizacji zamówienia. Oczekuj więc oddzielnego powiadomienia z fakturą. Jeśli jednak nie otrzymałeś od nas takiej wiadomości, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: zamowienia@housefarm.pl.
Chciałbym złożyć duże (hurtowe) zamówienie – czy jest taka możliwość? Jak to zrobić?
Aby złożyć większe zamówienie, skontaktuj się z nami poprzez e-mail: zamowienia@housefarm.pl. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
Kiedy moje zamówienie do mnie dotrze?
W przypadku zamówień z wysyłką na czas dostawy Towaru do Klienta składa się czas pakowania towaru oraz czas dostawy przesyłki przez kuriera. Okres ten wynosi łącznie do 7 dni liczonych od dnia następującego po dniu złożenia zamówienia lub od dnia zapłaty. Zazwyczaj Twoje zamówienie zostanie nadane maksymalnie w ciągu 48h od momentu złożenia zamówienia lub jego opłacenia. Jest więc prawdopodobnym, że dotrze do Ciebie znacznie szybciej (co ostatecznie będzie zależało od InPost).
Co to oznacza, że towar jest „dostępny od ręki”?
Towar „dostępny od ręki” to towar, który mamy w naszym magazynie. Jeśli go kupisz, niezwłocznie przystąpimy do realizacji zamówienia.
Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
1. Bezpieczne transakcje internetowe:
- szybki przelew;
- błyskawiczne płatności BLIK;
- płatność kartą płatniczą;
- płatność Visa Mobile;
- portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay);
- kup teraz, zapłać później;
- przelew tradycyjny (przedpłata);
2. Pobranie - płatność przy odbiorze.
Płatność nie powiodła się – co robić? Czy muszę składać zamówienie od nowa?
Jeśli złożyłeś zamówienie i chcesz dokonać zapłaty przelewem online, lecz po kliknięciu w link do płatności coś poszło nie tak, zamówienie wciąż jest aktywne i nadal możesz je opłacić do 5 dni od złożenia zamówienia. Aktywny link znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia, które wysłaliśmy na podany przez Ciebie podczas składania zamówienia adres mailowy. W przypadku, gdy link zawarty w wiadomości również nie działa – skontaktuj się z nami poprzez e-mail: zamowienia@housefarm.pl.
Chciałbym otrzymać fakturę VAT za zakupiony towar – w jaki sposób mogę ją uzyskać?
Podczas składania zamówienia zostaniesz przez nas poproszony o podanie danych do faktury. W tej sekcji masz do wyboru dwie opcje – możesz dokonać zakupu jako konsument bądź jako firma. Po wybraniu odpowiadającego Ci wariantu, wypełnij wymagane pola. W razie kłopotów skontaktuj się z Nami poprzez e-mail na zamowienia@housefarm.pl.
Zgubiłem fakturę – co robić?
Skontaktuj się z Nami – wyślij e-mail na zamowienia@housefarm.pl – wystawimy Ci duplikat faktury.
Z jakich opcji dostawy mogę skorzystać robiąc zakupy na housefarm.pl?
Składając zamówienie na housefarm.pl możesz skorzystać z opcji dostawy:
- Kurier InPost – dla przesyłek do 30 kg
- Paczkomaty InPost – dla przesyłek do 25 kg
Ile kosztuje dostawa?
Koszty dostawy są zależne od sposobu dostarczenie Twojego zamówienia. Nasz system automatycznie oblicza i wskazuje koszt wysyłki dla każdego produktu – informacja ta jest widoczna na karcie produktu. Ważne, byś miał świadomość, że przy zakupie większej ilości rzeczy ostateczny koszt dostawy niekoniecznie jest sumą kosztów dostawy poszczególnych produktów – przy dostawie łączonej zazwyczaj jest niższy. Ostateczny koszt dostawy zobaczysz w koszyku. Jeśli wybierasz płatność za pobraniem, do kosztów przesyłki zostanie doliczony koszt pobrania.
Czy moje zamówienie może odebrać ktoś inny niż ja sam?
Tak, Twoje zamówienie może odebrać osoba trzecia. Jeśli wybrałeś zakupy za pośrednictwem kuriera InPost, przekaż osobie odbierającej kod odbioru paczki. W przypadku wyboru sposobu dostawy do paczkomatu InPost, na odebranie przesyłki masz 2 dni robocze, ewentualnie osoba trzecia może odebrać paczkę za Ciebie – wystarczy jej kod odbioru i Twój nr telefonu.
Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?
Niestety nie ma takiej możliwości. Zamówienia dostarczamy jedynie na terenie Polski.
Jestem niezadowolony z zakupu. Czy mogę zwrócić moje zamówienie lub jego część?
Jeśli jesteś konsumentem lub innym uprawnionym, zamówienie internetowe możesz zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania. Aby tego dokonać wypełnij formularz zwrotu (pobierz dokument). Towar odeślij na swój koszt na adres: HouseFarm, ul. Paryska 7, 45-402 Opole, z dopiskiem: ZWROT ZAMÓWIENIA. Szczegółowe informacje na temat prawa do odstąpienia znajdziesz w zakładce „Reklamacje i zwroty”.
Jak zapakować produkt, który chcę zwrócić?
Jeśli jest to możliwe, zwracane produkty zapakuj w oryginalne opakowania. Gdy nie ma takiej możliwości, zabezpiecz je w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniu w transporcie zwrotnym.
Zwróciłem produkt – kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot środków za zwracane produkty zostanie niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, kiedy poinformowałeś nas o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem naszego prawa wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia mam dowodu jej odesłania. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takiej samej metody płatności, jakiej użyłeś do zapłaty za zwracane zamówienie, chyba że wyraziłeś zgodę na inne rozwiązanie. Pamiętaj zwrot środków nie obejmuje kosztów transportu przesyłki do Ciebie (gdy odstąpiłeś od umowy) i kosztów odesłania przesyłki do Nas.
Jak mogę złożyć reklamację?
Reklamację z tytułu rękojmi i niezgodności towaru z umową najlepiej złożyć poprzez wypełnienie formularza reklamacyjnego (pobierz dokument).
Kiedy moja reklamacja zostanie rozpatrzona?
Maksymalny czas na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia wynosi 14 dni. Jest to termin, w którym powinieneś zostać poinformowany o tym, czy reklamacja została przyjęta bądź odrzucona. O wynikach postępowania reklamacyjnego i dalszych krokach poinformujemy Cię wysyłając wiadomość na adres email podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub w inny sposób (jeśli nie podasz e-maila).
Co to jest Newsletter?
Klienci odwiedzający naszą stronę mogą wyrazić chęć otrzymania Newslettera w formie elektronicznej na podany adres e-mail. Newsletter stanowi wyjątkową ofertę nowości, promocji, ofert specjalnych i wydarzeń. W każdej chwili można zrezygnować z otrzymywania Newslettera klikając w specjalny link znajdujący się w stopce otrzymywanych wiadomości, poprzez wysłanie ze swojej skrzynki pocztowej e-mail z rezygnacją lub poprzez kontakt na e-mail: newsletter@housefarm.pl.
Czy mogę wystawić opinię w sklepie internetowym www.housefarm.pl?
Tak, każdy użytkownik może podzielić się z nami swoją opinią na temat produktu, procesu sprzedaży lub funkcjonalności sklepu internetowego. Swoją opinię możesz złożyć na formularzu dostępnym pod produktem, który zakupiłeś. Ponadto swoją opinię możesz przesłać na adres zamowienia@housefarm.pl. Jesteśmy otwarci na wszelkie spostrzeżenia, które pomogłyby stale doskonalić jakość świadczonych przez nas usług.