BANER PROMOCJA
-5%
Z OKAZJI WIOSNY z kodem "WIOSNA2025"
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.

Korzystamy z plików cookies instalowanych na Twoim urządzeniu, które pomagają nam zbierać informacje takie jak dane osobowe. Wykorzystujemy je między innymi w celach analitycznych i marketingowych, aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Skorzystaj z przycisku “Akceptuj wszystkie”, aby udzielić zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej dowiesz się z naszej Polityki prywatności i Polityki cookies

Okres urlopowy

Stwórz z Nami przytulne wnętrze!

Już dziś zapisz się na Newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach oraz

odbierz 5% rabatu na stałe na zakupy!

Przełącznik Nav
Przełącznik Nav
Zamknij
Menu
  • Home
  • Produkty
    • Dekoracje
      • Wazony
      • Donice i osłonki
      • Misy
      • Kosze plecione
      • Lampiony i świeczniki
      • Obrazki i grafiki
      • Ramki
      • Sztuczne rośliny
      • Lustra
      • Dywany i dywaniki
      • Boże Narodzenie
      • Pozostałe
      • Wielkanoc
      • Figurki
    • Wyposażenie kuchni
      • Zastawa stołowa
        • Filiżanki i spodki
      • Zestawy kawowe
      • Sztućce
      • Naczynia do serwowania
      • Naczynia do gotowania
      • Szkło
      • Przybory kuchenne
      • Praktyczne akcesoria
      • Misy i tace
    • Tekstylia
      • Pledy i koce
      • Poszewki
      • Pościel
      • Poduszki i kołdry
      • Kuchenne tekstylia
    • Meble
      • Stoliki pomocnicze
      • Stoliki kawowe
    • Oświetlenie
      • Lampy stołowe
      • Lapy podłogowe
      • Lampy wiszące
      • Lampy nocne
    • Świece i zapachy do wnętrz
      • Świece długie
      • Świeczki sojowe
      • Perfumy
  • Sklep
    • Pomieszczenie
      • Kuchnia i jadalnia
      • Salon
      • Sypialnia
      • Łazienka
      • Pokój dziecięcy
      • Przedpokój
      • Ogród
    • Okazje
      • Bestsellery
      • Ostatnie sztuki
      • Nowości
      • Wyprzedaż
    • W kolekcji
      • Kolekcja natural
      • Kolekcja botanic
      • Kolekcja rustic
      • Kolekcja modern
      • Kolekcja summer
      • Kolekcja autumn
      • Kolekcja minimal
  • Second Life
  • Inspiracje
  • Moje Konto
    • Zaloguj się
  • 0 Koszyk 0,00 zł
Szukaj
  • Wszystko
  • Produkty
  • Sklep
  • Second Life

Kontakt

 
ul. Paryska 7, 45-402 Opole.
 
Tel. 661 874 556
 
Email: sklep@housefarm.pl

Social media :

  • Instagram
  • Facebook
Przejdź do treści
  • Strona główna
  • Housefarm - Regulamin sklepu

Regulamin sklepu

§1 DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca – NaturSpace Sp. z o.o. NIP: 754-336-26-79,  REGON: 526350997, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001057343 o wysokości kapitału zakładowego 5 000zł, pod marką własną HouseFarm.

  2. Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  4. Przedsiębiorca indywidualny – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych zawierająca ze Sprzedawcą umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, jeśli z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.

  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu internetowego w celu związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  6. Konto – konto Klienta założone na platformie internetowej Sklepu.

  7. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.

  8. Sklep Internetowy lub Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem https://www.housefarm.pl/ oraz na odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówienia i zakupu produktów.

  9. Towary – produkty marki własnej, a także innych marek, będące w aktualnej ofercie Sklepu.

  10. Marka własna - marka, pod którą sprzedawane są produkty wykonywane na zlecenie Sprzedawcy. Wykonanie tych produktów może być zlecone różnym producentom, lecz dystrybuowane są one wyłącznie przez Sprzedawcę i pozostają pod jej kontrolą.

  11. Umowa Sprzedaży zawarta na odległość– umowa zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu, na mocy której Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów, a Klient zobowiązuj się do ich odebrania, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

  12. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży zawartej na odległość i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

  13. Formularz rejestracyjny - elektroniczny formularz rejestracyjny, którego uzupełnienie jest niezbędne do zawarcia Umowy w przypadku wybrania przez Klienta metody złożenia zamówienia „UTWÓRZ KONTO”.

  14. Rejestracja - procedura tworzenia Konta.

  15. Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.

  16. Operator płatności– imoje – ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459.

  17. Dowód zapłaty – faktura wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku (Dz.U. 2023 poz. 1570) i innymi stosownymi przepisami prawa.

  18. Płatność – wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych – w zależności od wybranej formy płatności i zamówionych towarów.

  19. Cena – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest zobowiązany zapłacić Sprzedawcy za produkt lub produkty.

  20. System – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie
    i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).

  21. Środowisko cyfrowe – sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Klienta w celu uzyskania dostępu do towaru. Minimalne wymagania techniczne zostały wskazane przez Sprzedawcę w niniejszym Regulaminie.

§2 OGÓLNE ZASADY DZIAŁANIA SKLEPU

Sklep internetowy jest dostępny w domenie housefarm.pl i na odpowiednich podstronach oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.

Kontakt ze Sprzedawcą można uzyskać używając następujących danych:

  1. numer telefonu: +48 661 874 556 (od pn. do pt. w godz. 9.00-15.00, sob. w godz. 9-13)

  2. adres e-mail: sklep@housefarm.pl lub zamowienia@housefarm.pl

  3. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej. Środki te gwarantują zachowanie pisemnej korespondencji (forma dokumentowa) pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z zachowaniem daty i godziny, spełniają wymogi trwałego nośnika oraz umożliwiają szybkie i efektywne kontaktowanie się Klienta ze Sprzedawcą.

  4. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów poprzez Sklep za pośrednictwem sieci Internet. W sprzedaży znajdują się produkty marki własnej (wytworzone w ramach działalności Sprzedawcy) oraz produkty innych marek (producentów/importerów).

  5. Do korzystania ze Sklepu, przeglądania jego asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne są:

  1. urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową obsługującą m.in. pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome oraz umożliwiająca przeglądanie stron internetowych;

  2. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail (Sprzedawca zaleca, aby Klient sprawdził, czy maile sprzedawcy z jego adresu e-mail nie trafiają do skrzynki „spam”, „oferty” lub innej niż „główne /odebrane”. Sprzedawca nie ma na to wpływu i jest to zależne od ustawień skrzynki e-mail Klienta i/lub dostawcy używanej skrzynki e-mail).

  1. Ze względu na opisany wyżej zakres, na podstawie Umowy, Sprzedawca wskazuje, że:

  1. podanie przez Klienta adresu e-mail jest niezbędne do wykonania Umowy, w konsekwencji zaś stanowi zgodę na wykorzystanie w tym celu adresu e-mail Klienta w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 poz. 334 ze zm.), lub

  2. podanie przez Klienta numeru telefonu jest niezbędne do wykonania Umowy, w konsekwencji zaś stanowi zgodę na wykorzystanie w tym celu numeru telefonu w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1648 ze zm.).

  1. Sklep okazjonalnie, na podstawie postanowień odrębnych regulaminów, może wprowadzać promocje na Towary, akcje wyprzedażowe oraz specjalne ceny na zamówienia lub usługi transportowe. Informacje znajdujące się na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.).

§3 ZAMAWIANIE TOWARÓW

  1. Aby zawrzeć Umowę, Klient powinien złożyć zamówienie poprzez stronę www.housefarm.pl, zgodnie z postanowieniami ust. 5 - 7 poniżej.

  2. Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone. Na stronie internetowej Sklepu znajdują się informacje o właściwościach Towaru, producencie, kraju pochodzenia, jego cenie, materiale, z którego jest wykonany, itp. Zaleca się zapoznanie z tymi informacjami przed kliknięciem przycisku „DO KOSZYKA”.

  3. Zamówienia można składać:

  1. poprzez wybór opcji „ZALOGUJ SIĘ” po uprzednim utworzeniu przez Klienta Konta;

  2. poprzez wybór opcji bez rejestracji i uzupełnienie danych do przelewu i wysyłki;

  3. poprzez wybór opcji „ZAŁÓŻ NOWE KONTO” poprzez Formularz rejestracyjny dostępny przy Zamówieniu na stronie Sklepu lub poprzez Formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej Sklepu;

  1. W przypadku składania przez Klienta zamówienia w sposób określony w ust. 3 warunkiem zawarcia Umowy jest:

  1. zapoznanie się z Regulaminem Sklepu i Polityką prywatności.

  2. wybranie przez Klienta Towaru, w tym wybór ilości, kliknięcie ikony „DO KOSZYKA”. Wówczas Towar zostaje przeniesiony do koszyka. Jeżeli Klient chce kontynuować zakupy, może dodawać kolejne Towary do koszyka.

  3. Jeżeli Klient chce zakończyć procedurę zakupów, należy kliknąć ikonę „POKAŻ KOSZYK” lub kliknąć w ikonę koszyka znajdującą w prawym górnym rogu strony.

  4. Po wejściu na stronę koszyka Klient powinien wybrać opcję „PRZEJDŹ DO KASY”, a następnie „ZALOGUJ SIĘ” i w wyznaczone pola wpisać swój login i hasło ustawione w trakcie uprzedniego utworzenia Konta lub „ZAŁÓŻ NOWE KONTO”, wpisując odpowiednie dane.

  5. Podanie danych, które zawarto w Formularzu transakcyjnym, tj.

  • adres e-mail, który jest niezbędny w procesie Zamówienia, na adres ten będą wysyłane wszelkie powiadomienia o statusie Zamówienia oraz faktura za zakup;

  • imię, nazwisko lub nazwę firmy i numer NIP w przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą,

  • adres (Klient podaje adres w celu zawarcia i wykonania Umowy. Jeżeli w danym zamówieniu chce wpisać inny adres dostawy, w tym miejscu ma taką możliwość),

  • numer telefonu - który jest niezbędny w procesie Zamówienia, wpisywany na potrzeby kontaktu z Klientem przy realizacji Zamówienia.

  • wybór metody dostawy Towaru. W przypadku wyboru przez Klienta dostawy Towaru za pośrednictwem automatów paczkowych lub punktów odbioru, Klient powinien wybrać punkt odbioru zgodnie z mapą przedstawiającą lokalizację dostępnych punktów odbioru danego przewoźnika.

  • wybór metody płatności. Klient może wybrać następujące formy płatności: płatności BLIK, płatności kartą płatniczą (Visa, MasterCard), przelewy elektroniczne poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach; lub płatności odroczone za pośrednictwem Twisto Polska Sp. z o.o., PayPo Sp. z o. o. (opcja dostępna wyłącznie dla Konsumentów) lub za pobraniem - wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze Towaru;

  • złożenie oświadczenia w przedmiocie zapoznania się z Regulaminem Sklepu: „Akceptuję warunki regulaminu.”

  • klient ma możliwość zamówienia usług Newslettera, świadczonych przez Sprzedawcę na warunkach oraz zasadach określonych w Polityce prywatności.

  • w przypadku wybrania formy płatności i formy dostawy, należy potwierdzić wartość zamówienia klikając ikonkę "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE".

  1. Na każdym etapie składania zamówienia można je anulować zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z podstrony służącej do składania zamówień. Można to zrobić na kilka sposobów: np. poprzez klikanie w ikonkę służącą do powrotu na poprzednią stronę lub klikając na dowolną podstronę. Zamówienie, które nie zostanie doprowadzone przez Klienta do końca, zostanie automatycznie anulowane. W przypadku braku płatności, zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie 5 dni od złożenia zamówienia, tj. kliknięcia przez Klienta w ikonę "ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE".

  2. W przypadku nie zawarcia przez Konsumenta umowy na zasadach umowy pożyczki konsumenckiej przeznaczonej na zakup Towarów (kredyt wiązany) z Twisto Polska Sp. z o.o. , PayPo Sp. z o. o. tj. umowy opartej o przepisy ustawy o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1028), zamówienie Towarów zostanie automatycznie anulowane po upływie 5 dni. Opisane powyżej przypadki anulowania zamówienia, którego złożenie zostało uprzednio potwierdzone przez Sprzedawcę poprzez wysłanie e-maila na adres e-mailowy Klienta, stanowią realizację przez Sprzedawcę uprawnienia do odstąpienia od Umowy wobec braku spełnienia przez Klienta obowiązku świadczenia wzajemnego w postaci zapłaty ceny sprzedaży.

  3. Na podany przez Klienta adres e-mailowy zostanie wysłany e-mail potwierdzający złożenie zamówienia Klienta. W treści wiadomości e-mail Klient otrzyma zindywidualizowany numer zamówienia, którego podanie umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia. Umowa zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta e-maila, o którym mowa w zdaniu pierwszym powyżej.

§4 PŁATNOŚCI

  1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

  1. płatności BLIK,

  2. płatności kartą płatniczą (Visa, MasterCard),

  3. przelewy elektroniczne poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach;

lub

  1. płatności odroczone za pośrednictwem Twisto Polska Sp. z o.o., PayPo Sp. z o. o.  (opcja dostępna wyłącznie dla Konsumentów) - wówczas Konsument zostanie przekierowany na stronę obsługiwaną przez Twisto lub PayPo. W celu realizacji tego sposobu płatności konieczne jest zawarcie przez Konsumenta umowy z Twisto Polska Sp. z o.o. lub PayPo Sp. z o. o. opartej o przepisy ustawy o kredycie konsumenckim z dnia 12 maja 2011 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1028).

  2. za pobraniem - wówczas zapłata następuje gotówką przy odbiorze Towaru;

  1. W przypadku wyboru formy płatności określonej w ust. 1 pkt a - c powyżej, dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

  2. W przypadku braku otrzymania płatności na rachunek podmiotu pośredniczącego w transakcji zamówienie nie zostanie zrealizowane. Przy wyborze formy płatności określonej w ust. 1 pkt c powyżej istnieje możliwość ponownego skorzystania z linku do płatności. Jest on wysyłany automatycznie z płatności oraz równolegle przez Sprzedawcę w wiadomości mailowej stanowiącej potwierdzenie złożenia zamówienia. W tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpływie 100% należności za Towar na konto podmiotu pośredniczącego, od tego też momentu należy liczyć termin przekazania zamówienia do realizacji.

  3. Ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich, są cenami brutto, zawierają należne podatki i cła.

  4. Cena podana na stronie w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą Klienta. Nie jest możliwe dokonanie zmiany ceny po złożeniu zamówienia.

  5. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. Całkowity koszt realizacji zamówienia obejmuje łączną cenę zamówionych Towarów wraz z kosztami dostawy.

§5 REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. Wszystkie Towary przedstawiane na stronie internetowej są towarami dostępnymi w sprzedaży.

  2. W wyjątkowych sytuacjach, w szczególności w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten sam Towar przez wielu Klientów lub braku danego Towaru w magazynie, może zdarzyć się, że Towar nie będzie dostępny do sprzedaży. W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany, przez Sprzedawcę za pośrednictwem wiadomości mailowej o braku możliwości realizacji zamówienia i podejmie decyzję o przyjęciu przesyłki zawierającej częściowo zrealizowane zamówienie albo odmowie przyjęcia przesyłki zawierającej częściowo zrealizowane zamówienie. W przypadku odmowy przyjęcia częściowo zrealizowanego zamówienia, uiszczone przez Klienta koszty dostawy Towarów oraz uiszczona cena Towarów zostaną, odpowiednio, przez Sprzedawcę zwrócone przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient.

  3. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności określonego w § 3 ust. 1 pkt a - c powyżej, realizacja zamówienia następuje po dniu otrzymania przez Sprzedawcę od danego operatora płatności informacji o obciążeniu salda na rachunku Klienta.

  4. W przypadku wyboru przez Konsumenta formy płatności określonej w § 3 ust. 1 pkt d powyżej, realizacja zamówienia następuje po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji od Twisto Polska Sp. z o.o. lub PayPo Sp. z o. o. o udzieleniu danemu Konsumentowi kredytu konsumenckiego klientowi..

  5. Sprzedawca zobowiązuje się do przekazania Towaru kurierowi w terminie do 14 dni roboczych od przekazania zamówienia do realizacji lub w tym terminie poinformuje Klienta o braku dostępności Towaru lub o możliwych modyfikacjach.

  6. Całkowity termin realizacji zamówienia (łącznie z dostarczeniem Towaru Klientowi) nie powinien przekroczyć 16 dni roboczych od dnia przekazania przez Sprzedawcę zamówienia do realizacji.

  7. Produkty sprzedawane w sklepie nie są objęte gwarancją. Kupującemu przysługuje rękojmia (ustawowa odpowiedzialność Sprzedawcy za wady fizyczne oraz prawne sprzedanego Towaru) na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego. Okres rękojmi trwa 2 lata.

§6 DOSTAWA

  1. Dostawy Towaru realizowane są jedynie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

  2. Dostawa następuje, według wyboru Klienta, za pośrednictwem:

  1. Paczkomatów InPost, do wybranego przez Klienta paczkomatu, zgodnie z mapą przedstawiającą lokalizację dostępnych paczkomatów,

  2. Kuriera InPost na podany przez Klienta w trakcie składania zamówienia adres - według wyboru, dostawy dokonuje firma kurierska InPost.

  1. Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 12,99 zł do 17,99zł, w zależności od sposobu dostawy, gabarytu przesyłki lub płatności (wyboru formy płatności tj. za pobraniem).

  2. Koszt dostawy w przypadku dokonania zakupów o wartości poniżej 299 złotych brutto (po uwzględnieniu wszystkich rabatów) można sprawdzić w tabeli form dostawy dostępnych w zakładce „ Formy dostawy i płatności” (link).

  3. W przypadku dokonania zakupów Towarów o wartości co najmniej 300 złotych brutto, przesyłka zostanie wysłana do Klienta na koszt Sprzedawcy. Sprzedawca, na podstawie postanowień odrębnych regulaminów może wprowadzać okresowe promocje, obniżające wskazaną w zdaniu poprzedzającym wartość zakupów uprawniających do dostawy Towarów na koszt Sprzedawcy.

  4. Sposoby dostawy określone w ust. 2 powyżej mogą być ograniczone do sposobu określonego w ust. 2 pkt b w przypadku zamówienia Towarów o gabarytach przekraczających wielkość skrytek w automatach paczkowych. W takim przypadku sposób dostawy, o którym mowa w ust.2 pkt a powyżej, nie wyświetli się Klientowi na etapie składania zamówienia.

  5. W przypadku wyboru dostawy za pomocą Paczkomatów InPost, do wybranego przez Klienta paczkomatu, zgodnie z mapą przedstawiającą lokalizację paczkomatów. Komunikacja z Klientem będzie się odbywała na podany przez Klienta telefon kontaktowy lub adres e-mail, na który zostanie również wysłany kod odbioru paczki.

  6. Realizacja zamówienia w przypadku wyboru przez Klienta formy dostawy Towaru za pomocą InPost jest każdorazowo uzależniona od dostawcy. Klient zostanie poinformowany o planowanym czasie doręczenia Towaru zgodnie z ust. 2-4 powyżej.

§7 PRAWO ODSTĄPIENIA

  1. Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru – jest to minimalny termin gwarantowany przez ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 ze zm.).

  2. Odstąpienie przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę Indywidualnego od Umowy wymaga złożenia oświadczenia pisemnego o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Oświadczenie należy wysłać e-mailem na adres: zamowienia@housefarm.pl w temacie podając nr zamówienia oraz słowo „ZWROT”. Można to zrobić również poprzez wypełnienie formularza (pobierz dokument) i przesłanie go na wyżej wskazany adres. Oświadczenie o odstąpieniu musi zostać wysłane do Sprzedawcy przed upływem wskazanego powyżej 14 - dniowego terminu.

  3. Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny ma obowiązek zwrócić Towar będący przedmiotem zwrotu w terminie do 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy (przesłał oświadczenie).

  4. Sprzedawca informuje również o możliwości złożenia przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę Indywidualnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość na wzorze formularza odstąpienia od umowy zawartym w załączniku nr 2 ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 ze zm.).

  5. Towar zwracany Sprzedawcy należy wysłać na adres - HouseFarm ul. Paryska 7, 45-402 Opole, z dopiskiem „ZWROT”.

  6. Warunkiem zachowania przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Indywidualnego prawa do odstąpienia od Umowy przy gwarantowanym przez Ustawę o prawach konsumenta terminie 14 dni od daty otrzymania Towaru, jest jego zwrócenie:

  1. w stanie niezmienionym, tj. bez śladów użytkowania, oraz

  2. z zachowaniem oryginalnych metek (zwłaszcza tych wszytych), zawieszek i uchwytów oraz opakowań (w tym banderol), które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania.

  1. W przypadku skorzystanie do 14-dniowego prawa do odstąpienia od umowy, Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny zobligowany jest pokryć koszty zwrotu Towaru do Sprzedawcy (tj. koszt odesłania Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej bądź innej instytucji). Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.

  2. W razie odstąpienia od całości lub części Umowy, płatności dokonane przez Konsumenta albo Przedsiębiorcę Indywidualnego za Towar, zostaną zwrócone Konsumentowi albo Przedsiębiorcy Indywidualnemu na wskazany przez niego numer rachunku bankowego (w przypadku płatności gotówką przy odbiorze) lub zwrot nastąpi takim samym sposobem jaki zostały wpłacone środki, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę Towaru. Zwrotowi podlegają jedynie koszt zwracanego Towaru. Sprzedawca nie zwraca kosztów dostawy Towaru.

  3. Konsument albo Przedsiębiorca Indywidualny ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

§8 REKLAMACJA

  1. Sprzedawca ponosi wobec Konsumentów i Przedsiębiorców Indywidualnych odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z Umową, jeżeli brak zgodności z Umową istniał w momencie dostarczenia Towaru lub ujawnił się w ciągu dwóch lat od tego momentu tzw. rękojmia. Konsumentowi lub Przedsiębiorcy Indywidualnemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji oraz skorzystania z uprawnień przewidzianych w przepisach ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 ze zm.).

  2. Jeżeli Towar jest niezgodny z Umową, Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny zgłaszający reklamację może żądać jego naprawy lub wymiany, a w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 43e ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 ze zm.), tj. gdy:

  1. Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową;

  2. Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową;

  3. brak zgodności Towaru z Umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową;

  4. brak zgodności Towaru z Umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony polegających na naprawie Towaru lub jego wymianie;

  5. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że Sprzedawca nie doprowadzi towaru do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy Indywidualnego;

  6. może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy.

  1. Przedsiębiorcy przysługują uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.) w przypadku gdy Towary posiadają wady fizyczne, o ile taka wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy. Jednakże Przedsiębiorca traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie, a w przypadku, gdy wada wyszła na jaw dopiero później, jeśli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku wady Towaru, Przedsiębiorca zgłaszający żądanie powinien wskazać, wedle swego wyboru, roszczenie przysługujące mu na mocy przepisów art. 560 i 561 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.), z tym zastrzeżeniem, że Przedsiębiorca nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna. Sprzedawca może odmówić wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Towaru.

  2. Zaleca się, aby Klient każdorazowo niezwłocznie sprawdził odbieraną od Sprzedawcy przesyłkę z Towarami. Jeżeli widoczne jest jakiekolwiek uszkodzenie, rekomenduje się skorzystanie z uprawnienia do wypisania protokołu szkody. W przypadku zauważenia nieprawidłowości, takich jak: brak Towaru, uszkodzenie przesyłki, itd., zaleca się ich niezwłoczne zgłoszenie zgodnie z treścią ust. 7 lub 8 poniżej, załączając zdjęcia całej górnej części kartonu oraz rekomenduje się zachowanie wszystkich oryginalnych opakowań zabezpieczających otrzymaną przesyłkę do czasu otrzymania od Sprzedawcy decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego.

  3. Klient na możliwość złożenia zgłoszenia reklamacji na adres e-mail zamowienia@housefarm.pl w temacie podając numer zamówienia oraz słowo „REKLAMACJA” w formie:

  1. zgłoszenia reklamacyjnego w treści e-mail; lub

  2. wypełnionego formularza reklamacyjnego (pobierz dokument) – jego wypełnienie nie jest obowiązkowe.

  1. Zgłoszenie o którym mowa w ust. 5 pkt a powyżej powinno ponadto zawierać:

  1. w tytule wiadomości - słowo „reklamacja” oraz numer zamówienia;

  2. w treści maila zwięzły opis zgłoszenia zawierający nazwę, indeks oraz ilość reklamowanych Towarów;

  3. zdjęcie Towarów ukazujące wadę oraz dodatkowo zdjęcie zbiorcze reklamowanych Towarów (w przypadku kilku towarów).

  1. W przypadku zgłoszenia przez Klienta reklamacji w sposób wskazany w ust. 5 powyżej reklamowany Towar należy wysłać do Sprzedawcy po uzyskaniu od Sprzedawcy wiadomości mailowej zawierającej wezwanie do dostarczenia Towaru. Wówczas Towar należy wysłać na adres - HouseFarm, ul. Paryska 7, 45-402 Opole, z dopiskiem „REKLAMACJA”. W przypadku gdy reklamowany Towar nie zostanie dostarczony do Sprzedawcy Klient zobowiązany jest do jego zachowania do czasu rozpatrzenia przez Sprzedawcę zgłoszenia reklamacyjnego.

  2. Sprzedawca zobowiązuje się w terminie 14 dni od wpłynięcia zgłoszenia reklamacyjnego rozpatrzyć to zgłoszenie. W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji, podaje uzasadnienie stanowiska Sprzedawcy. W przypadku braku danych niezbędnych do rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego, Sprzedawca niezwłocznie po zapoznaniu się z treścią tego zgłoszenia, zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie, na które klient ma 7 dni.

  3. Sprzedawca może dokonać wymiany Towaru, gdy Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny żąda jego naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy Towaru, gdy Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny żąda jego wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Indywidualnego jest niemożliwe albo wymagałby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z Umową, wartość Towaru zgodnego z Umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy Indywidualnego powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową.

  4. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Indywidualnego o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy Indywidualnego, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Towar został nabyty. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca. Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie, przy czym Sprzedawca odbiera ten Towar na swój koszt. Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.

  5. Jeżeli brak zgodności z Umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie Umowy, Konsument lub Przedsiębiorca Indywidualny może odstąpić od Umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów.

  6. Sprzedawca zwraca Klientowi środki za Towar/Towary, nie później niż w terminie 14 dni od dnia uwzględnienia reklamacji. Sprzedawca dokonuje zwrotu środków przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że płatność nastąpiła gotówką przy odbiorze Towaru, wówczas Sprzedawca zwraca środki na rachunek bankowy wskazany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§ 9. REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

  1. Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia aż do chwili wysyłki Towarów przez Sprzedawcę.

  2. Klient może skorzystać z tego uprawnienia poprzez:

  1. wiadomość mailową wysłaną na adres zamowienia@housefarm.pl z ważnością wysoką oraz zatytułować go: "REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA NR...", przy czym rezygnacja z zamówienia będzie skuteczna tylko, jeżeli dotrze do Sprzedawcy przed wysyłką zamówionego Towaru lub;

  2. kontakt ze Sprzedawcą pod numerem telefonu +48 661 874 556 (od pn. do pt. w godz. 9.00-15.00).

§ 10. UDOKUMENTOWANIE SPRZEDAŻY

  1. Sprzedawca każdorazowo dokumentuje sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego, w tym ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. 2023 poz. 1570 ze zm.) (dalej: „ustawa o VAT”), dostarczając Klientowi fakturę bez VAT.

  2. Tytułem udokumentowania sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu na rzecz Przedsiębiorcy Sprzedawca wystawia fakturę bez VAT. Sprzedawca wystawia fakturę bez VAT nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym dokonano dostawy towaru. Jeżeli przed dokonaniem dostawy Towaru otrzymano całość zapłaty Sprzedawca wystawia fakturę bez VAT nie później niż 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym otrzymano całość zapłaty.

  3. W przypadku wystawienia faktury bez VAT na rzecz Przedsiębiorcy, Przedsiębiorca zobowiązany jest do podania niezbędnych danych do wystawienia faktury bez VAT, w szczególności do podania numeru NIP do faktury bez VAT nie później niż podczas składania zamówienia zgodnie z §3 ust. 2-6 powyżej.

  4. W sytuacji gdy tytułem udokumentowania sprzedaży Towarów Sprzedawca wystawił fakturę bez VAT, w przypadku zaistnienia okoliczności od których zależy wystawienie faktury korygującej tj. w szczególności w przypadku złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy z powodu wady Towarów lub złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, o których mowa w §6, 7 i 8 powyżej, Sprzedawca wystawia fakturę korygującą w wersji elektronicznej na adres mailowy podany przez Klienta podczas składania zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.

§ 11. KONTO

  1. W celu dokonywania zakupów za pośrednictwem Sklepu, Klient jest uprawniony do założenia Konta. Konto daje Klientowi dodatkowe możliwości, takie jak: złożenie zamówienia, przeglądanie historii zamówień złożonych przez Klienta w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia, edycja danych Klienta, w tym danych podanych w celu realizacji zamówienia (np. danych adresowych), zarządzanie usługami zamówionymi na zasadach określonych odrębnymi regulaminami oraz zarządzanie funkcjonalnością „DODAJ DO ULUBIONYCH”.

  2. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Klienta.

  3. W momencie założenia Konta tj. po dokonaniu czynności o których mowa w ust. 6 poniżej, pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest na czas nieokreślony umowa o świadczenie usług prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.

  4. Ze względu na zakres świadczonych usług na podstawie umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta, Sprzedawca wskazuje, że podanie przez Klienta adresu e-mail jest niezbędne do wykonania umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta, w konsekwencji zaś stanowi zgodę na wykorzystanie w tym celu adresu e-mail Klienta w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 poz. 334 ze zm.).

  5. Świadczenie przez Sprzedawcę usługi prowadzenia Konta, nie jest możliwe bez podania przez Klienta jego imienia i nazwiska oraz adresu e-mail - w celu identyfikacji Klienta oraz w celu wykonania umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta.

  6. W celu zawarcia umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta Klient zobowiązany jest:

  1. zapoznać się z Regulaminem Sklepu oraz Polityką prywatności.

  2. podać dane, które zawarto w formularzu, tj. imię, nazwisko i adres e-mail - także w celu zawarcia i wykonania umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta.

  3. ustawić i potwierdzić hasło do Konta.

  4. Złożyć oświadczenie w przedmiocie zapoznania się z Regulaminem Sklepu: „Akceptuję warunki Regulaminu.” + „Akceptuję Politykę prywatności.”

  5. Klient ma możliwość zamówienia usług Newslettera, świadczonych przez Sprzedawcę na warunkach oraz zasadach określonych w Polityce prywatności.

  6. Kliknąć przycisk „UTWÓRZ KONTO” (w tym momencie następuje zawarcie umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta).

  1. Konto jest przypisane do Klienta. Klient ma prawo do rejestracji tylko jednego Konta.

  2. Konto dostępne jest dla osób, które zalogują się na nim podając adres e-mail i hasło. Klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za skutki udostępnienia adresu e-mail i hasła osobom trzecim, w tym za treści zamieszczane przez te osoby trzecie.

  3. Klient może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: sklep@housefarm.pl czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy o świadczenie usług prowadzenia Konta.

§12 OBOWIĄZKI INFORMACYJNE

1. Sprzedawca wskazuje, iż:

  1. do otrzymywania potwierdzenia złożenia zamówienia oraz powiadomień w przedmiocie realizacji zamówienia na podany adres mailowy wymagane jest uzyskanie połączenia z siecią Internet oraz poprawnie skonfigurowana przeglądarka internetowa oraz posiadanie czynnego i poprawnie skonfigurowanego konta poczty elektronicznej;

  2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Sprzedawcy następujących treści: powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemów teleinformatycznych Sprzedawcy; o charakterze bezprawnym, tj. takich które naruszają dobra osób trzecich, ogólnie przyjęte normy społeczne lub są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;

  3. treści cyfrowe, składające się na usługę nie mają wpływu na sprzęt czy oprogramowanie, za pomocą którego są one odtwarzane przez Klienta;

  4. treści cyfrowe, składające się na usługę posiadania Konta są chronione następującymi technicznymi środkami ochrony: ochrona przed nieuprawnionym dostępem do treści zapisanych na Koncie w zakresie jakim są przechowywane na serwerach Sprzedawcy; back-up treści cyfrowych;

  5. Sprzedawca informuje, że dla prawidłowego świadczenia usługi posiadania Konta, w tym dla prawidłowej konfiguracji funkcjonalności „DODAJ DO ULUBIONYCH”, Sprzedawca korzysta z plików Cookies, na zasadach określonych w Polityce cookies (link). Klient ma prawo w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących plików cookies - w tym celu należy postępować zgodnie z zasadami określonymi w podanym wyżej linku.

  6. Sprzedawca porozumiewa się z Klientami telefonicznie lub mailowo za pośrednictwem adresu e-mail: sklep@housefarm.pl.

§13 ZMIANY REGULAMINU SKLEPU

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu Sklepu, wyłącznie ze skutkiem na przyszłość, w następujących przypadkach:

  1. zmiany podmiotowej Sprzedawcy;

  2. zmian systemu technologicznego obsługującego Sklep;

  3. zmian dostawcy usług płatności elektronicznej;

  4. rozszerzenia lub zmian funkcjonalności Sklepu lub poszerzenia jego oferty lub jej zmiany,

  5. zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, skutkujących koniecznością dostosowania postanowień Regulaminu w celu zapewnienia jego zgodności z prawem;

  6. konieczności dostosowania postanowień Regulaminu do zaleceń, nakazów, zakazów, orzeczeń, postanowień, decyzji, interpretacji lub wytycznych uprawnionych organów władzy publicznej;

  7. poprawy jakości i poziomu obsługi Klientów;

  8. potrzeby usunięcia błędów, niejasności lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiłyby w Regulaminie;

  9. zmiany danych teleadresowych, nazw, numerów identyfikacyjnych, adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie.

  1. Każda zmiana Regulaminu Sklepu będzie ogłaszana przez Sprzedawcę na stronie internetowej www.housefarm.pl z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem, chyba że zmiana obejmuje przypadki opisane w ust. 1 pkt e. i f. powyżej i wymaga natychmiastowego wdrożenia w interesie Klientów.

  2. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym w ogłoszeniu na stronie internetowej www.housefarm.pl.

  3. Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać uprawnień Klienta, wynikających z zamówień złożonych przed wprowadzeniem zmiany.

  4. Data publikacji aktualnej wersji Regulaminu Sklepu: 01.10.2023 roku.

  5. Wersje archiwalne Regulaminu Sklepu są dostępne formie plików pdf. na dole strony.

§14 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRZENIA SPORÓW I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi umowami o dostarczenie Towaru lub Towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:

  1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
    o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy,

  2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,

  3. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  1. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

  2. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

  3. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.) i właściwością ogólną.

  4. Zapisy niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta i znajdują zastosowanie także w stosunku do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

§15 OPINIE - FUNKCJONOWANIE SKLEPU

  1. W ramach Sklepu prezentowanie są opinie klientów Sklepu i / lub osób.

  2. Opinie w Sklepie mogą pojawiać się w różnych miejscach Sklepu i na różnych podstronach. Mogą też odsyłać do zewnętrznych narzędzi czy serwisów prezentujących opinie klientów np. do wizytówki Google, do social mediów, w tym fanpage na Facebooku i zakładki „Recenzje/ Opinie”. Mogą być także prezentowane w różnym formacie, np. video, pdf, opinii pisemnej.

  3. Każdy klient Sklepu ma możliwość pozostawienia opinii o zakupionych Towarach i tym samym wyraża zgodę na publikowanie jej w ramach Sklepu i w celach określonych przez Sprzedawcę.

  4. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w Sklepie i na podstronach Sklepu opinie były rzetelne i pochodziły od osób, które są rzeczywistymi klientami Sklepu. Podejmuje w tym celu uzasadnione i proporcjonalne kroki zawarte w niniejszym regulaminie, aby sprawdzić, czy opinie te pochodzą od klientów. Między innymi: podejmuje próby uzyskania zgody na publikowanie opinii w celach marketingowych poza Sklepem, na rozpowszechnianie wybranych lub wszystkich opinii albo sprawdza cyklicznie, czy dana opinia pochodzi od klienta Sklepu.

  5. Opinie prezentowane w ramach Sklepu są weryfikowane przez Sprzedawcę w ten sposób, że Sprzedawca kontaktuje się z autorami opinii, które są dla Sprzedawcy niezrozumiałe lub ma podejrzenia, iż nie pochodzą od klientów Sklepu.

  6. Jeśli opinia budzi wątpliwości Sprzedawcy nie jest prezentowana w ramach Sklepu. Osoba, która pozostawiła opinię, która nie została opublikowana albo została usunięta przez Sprzedawcę ma możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą celem wyjaśnienia sytuacji i ustalenia przyczyn.

  7. Sprzedawca nie jest zobowiązany publikować opinii w Sklepie i jest uprawniony do ich usuwania w przypadku, gdy według niego jest to uzasadnione. Może też publikować opinie wybrane.

  8. Sprzedawca nie korzysta z opinii kupionych, sponsorowanych, albo uzyskanych w sposób barterowy. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie nieprawdziwych opinii lub rekomendacji albo zniekształcania opinii lub rekomendacji w celu promowania Towarów w Sklepie.

§16 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Działalność Sprzedawcy prowadzona w ramach Sklep prowadzone jest w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn wskazanych w §12.

  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.

  4. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.

  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.), zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu.

  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:

  1. Kodeks Cywilny– ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny (Dz.U. 2023 poz. 1610 ze zm.).

  2. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 poz. 287 ze zm.).

  3. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną– ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 poz. 334 ze zm.), dalej jako ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  4. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 ze zm.), dalej jako ustawa o ochronie danych osobowych.

  5. RODO – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).

  6. Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji – Ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. 2022 poz. 1233).

Link do polityki prywatności: https://housefarm.pl/polityka-prywatnosci

Link do Polityki cookie: https://housefarm.pl/cookies

HouseFarm

  • ul. Paryska 7
  • 45-402 Opole
  • tel. 661 874 556
  • e-mail: sklep@housefarm.pl

polityka

  • Formy płatności i dostaw
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies

O marce

  • Marka HouseFarm
  • Obsługa klienta
  • Pytania i odpowiedzi
  • Reklamacje i zwroty

Newsletter

Informacje o trendach, promocjach i wiele więcej!

Subskrybując akceptujesz Politykę Prywatności

  • Instagram
  • Facebook
© 2024-present HouseFarm.pl. All rights reserved.
/
Akceptujemy płatności: