Korzystamy z plików cookies instalowanych na Twoim urządzeniu, które pomagają nam zbierać informacje takie jak dane osobowe. Wykorzystujemy je między innymi w celach analitycznych i marketingowych, aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Skorzystaj z przycisku “Akceptuj wszystkie”, aby udzielić zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej dowiesz się z naszej Polityki prywatności i Polityki cookies
Obsługa klienta
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!
+48 661 874 556
Chętnie udzielimy odpowiedzi. Jesteśmy dostępni w godzinach:
Pn-Pt: 09:00 - 14:00,
Sob: 09:00 - 13:00.
Klient może wybrać następujące formy płatności: płatności BLIK, płatności kartą płatniczą (Visa, MasterCard), przelewy elektroniczne poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach; lub płatności odroczone za pośrednictwem Twisto Polska Sp. z o.o. lub Pay Po Sp. z o.o. (opcja dostępna wyłącznie dla Konsumentów) lub płatność gotówką (za pobraniem).
Koszty dostawy zawierają się w kwocie od 12,99 zł do 17,99 zł, w zależności od sposobu dostawy, gabarytu przesyłki lub płatności (wyboru formy płatności tj. za pobraniem).
W przypadku dokonania zakupów Towarów o wartości co najmniej 300 złotych brutto, przesyłka zostanie wysłana do Klienta na koszt Sprzedawcy.
Masz problem z zamówieniem?
Część odpowiedzi możesz znaleźć w zakładce „Pytania odpowiedzi” – link
Wszelkie informacje o zwrotach i reklamacjach są dostępne w zakładce „Reklamacje i zwroty” – link
Chcesz Nas poznać bliżej - odwiedź zakładkę „Marka HouseFarm” – link
Właścicielem marki własnej HouseFarm jest NaturSpace Sp. z o.o. NIP: 754-336-26-79, REGON: 526350997, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001057343 o wysokości kapitału zakładowego 5 000zł.
Spotkajmy się w mediach społecznościowych!