BANER PROMOCJA
-5%
Z OKAZJI WIOSNY z kodem "WIOSNA2025"
The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.

Korzystamy z plików cookies instalowanych na Twoim urządzeniu, które pomagają nam zbierać informacje takie jak dane osobowe. Wykorzystujemy je między innymi w celach analitycznych i marketingowych, aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Skorzystaj z przycisku “Akceptuj wszystkie”, aby udzielić zgody na wykorzystywanie plików cookies. Więcej dowiesz się z naszej Polityki prywatności i Polityki cookies

Okres urlopowy

Stwórz z Nami przytulne wnętrze!

Już dziś zapisz się na Newsletter, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach oraz

odbierz 5% rabatu na stałe na zakupy!

Przełącznik Nav
Przełącznik Nav
Zamknij
Menu
  • Home
  • Produkty
    • Dekoracje
      • Wazony
      • Donice i osłonki
      • Misy
      • Kosze plecione
      • Lampiony i świeczniki
      • Obrazki i grafiki
      • Ramki
      • Sztuczne rośliny
      • Lustra
      • Dywany i dywaniki
      • Boże Narodzenie
      • Pozostałe
      • Wielkanoc
      • Figurki
    • Wyposażenie kuchni
      • Zastawa stołowa
        • Filiżanki i spodki
      • Zestawy kawowe
      • Sztućce
      • Naczynia do serwowania
      • Naczynia do gotowania
      • Szkło
      • Przybory kuchenne
      • Praktyczne akcesoria
      • Misy i tace
    • Tekstylia
      • Pledy i koce
      • Poszewki
      • Pościel
      • Poduszki i kołdry
      • Kuchenne tekstylia
    • Meble
      • Stoliki pomocnicze
      • Stoliki kawowe
    • Oświetlenie
      • Lampy stołowe
      • Lapy podłogowe
      • Lampy wiszące
      • Lampy nocne
    • Świece i zapachy do wnętrz
      • Świece długie
      • Świeczki sojowe
      • Perfumy
  • Sklep
    • Pomieszczenie
      • Kuchnia i jadalnia
      • Salon
      • Sypialnia
      • Łazienka
      • Pokój dziecięcy
      • Przedpokój
      • Ogród
    • Okazje
      • Bestsellery
      • Ostatnie sztuki
      • Nowości
      • Wyprzedaż
    • W kolekcji
      • Kolekcja natural
      • Kolekcja botanic
      • Kolekcja rustic
      • Kolekcja modern
      • Kolekcja summer
      • Kolekcja autumn
      • Kolekcja minimal
  • Second Life
  • Inspiracje
  • Moje Konto
    • Zaloguj się
  • 0 Koszyk 0,00 zł
Szukaj
  • Wszystko
  • Produkty
  • Sklep
  • Second Life

Kontakt

 
ul. Paryska 7, 45-402 Opole.
 
Tel. 661 874 556
 
Email: sklep@housefarm.pl

Social media :

  • Instagram
  • Facebook
Przejdź do treści
  • Strona główna
  • Housefarm - Polityka prywatności

Polityka prywatności

Polityka Prywatności - HouseFarm

W HouseFarm zależy Nam na ochronie Twojej prywatności. Niniejsza Polityka Prywatności wyjaśnia, w jaki sposób zbieramy, wykorzystujemy i chronimy Twoje dane osobowe podczas korzystania ze Sklepu. Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych osobowych oraz o Twoją prywatność jako Użytkownika Sklepu internetowego. Proszę o dokładne zapoznanie się z treścią Polityki przed udostępnieniem swoich danych osobowych.

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników oraz plików cookies, a także innych technologii pojawiających się w Sklepie internetowym www.housefarm.pl.

Administrator Sklepu internetowego i danych osobowych przekazywanych w jej ramach jest NaturSpace Sp. z o.o. NIP: 754-336-26-79, REGON: 526350997, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001057343 o wysokości kapitału zakładowego 5 000zł, pod marką własną HouseFarm.

W razie jakichkolwiek wątpliwości w zakresie postanowień niniejszej Polityki Prywatności proszę kontaktować się z Administratorem poprzez adres e-mail: sklep@housefarm.pl.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności, a każdego Użytkownika strony obowiązuje znajomość aktualnej Polityki Prywatności. Przyczyną zmian mogą być: rozwój technologii internetowej, zmiany w powszechnie obowiązującym prawie czy też rozwój strony poprzez np. korzystanie z nowych narzędzi przez Administratora.

§2 DEFINICJE

  • Administrator – NaturSpace Sp. z o.o. NIP: 754-336-26-79, REGON: 526350997, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001057343 o wysokości kapitału zakładowego 5 000zł, pod marką własną HouseFarm.
  • Użytkownik – każdy podmiot przebywający w Sklepie i korzystający z niej.
  • Sklep internetowy – sklep internetowy znajdujący się pod adresem https://www.housefarm.pl/.
  • Newsletter – bezpłatna usługa świadczona drogą elektroniczną przez Administratora na rzecz Użytkownika poprzez przesyłanie listów elektronicznych, za pośrednictwem których Administrator informuje o produktach, nowościach, promocjach itp.
  • Media społecznościowe – platformy w internecie, umożliwiające użytkownikom szybką komunikację, wymianę informacji, tworzenie oraz przekazywanie publikowanych tam treści (m.in. wiadomości tekstowych i głosowych, zdjęć, filmów, linków do zewnętrznych serwisów, itp.). W niniejszej Polityce Prywatności do mediów społecznościowych, z których korzysta Administrator to: Facebook, Instagram, TikTok.
  • Konto Użytkownika lub Konto – konto Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu internetowego, umożliwiające dostęp do zakupionych produktów.
  • Formularz lub Formularze – miejsca w Sklepie internetowym, które umożliwiają wprowadzenie danych osobowych przez Użytkownika, we wskazanych w nich celach np. w celu wysyłki Newslettera, w celu założenia Konta Użytkownika, w celu złożenia zamówienia.
  • RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

§3 DANE OSOBOWE I ZASADY ICH PRZETWARZANIA

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem danych osobowych Użytkownika jest NaturSpace Sp. z o.o. NIP: 754-336-26-79, REGON: 526350997, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS pod numerem KRS 0001057343 o wysokości kapitału zakładowego 5 000zł, pod marką własną HouseFarm.

Jakie dane zbiera Administrator?

Administrator, za pośrednictwem Sklepu oraz innych form komunikacji, zbiera i przetwarza następujące dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Sklepie: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub adres wysyłki, adres e-mail, numer telefonu, nazwę firmy i NIP (w przypadku Przedsiębiorców).

Czy podanie danych jest dobrowolne? Co jest konsekwencją ich niepodania?

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niepodanie pewnych informacji, zaznaczonych jako obowiązkowe, wiązać się będzie z brakiem możliwości realizacji zamówienia (umowy sprzedaży) i osiągnięcia określonego celu lub podjęcia określonych działań.

Podanie przez Użytkownika danych, które nie są obowiązkowe lub nadmiaru danych, których Administrator nie potrzebuje przetwarzać, odbywa się na podstawie decyzji samego Użytkownika i wówczas przetwarzanie odbywa się na podstawie przesłanki zawartej w art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda). Użytkownik udziela zgody na przetwarzanie tych danych oraz na zanonimizowanie danych, których Administrator nie wymaga i nie chce przetwarzać, a mimo to Użytkownik przekazał je Administratorowi.

W jakich celach i na jakich podstawach prawnych przetwarzamy dane osobowe Użytkownika podawane w ramach korzystania ze Sklepu?

  1. realizacji zamówienia tj. sprzedaży produktów na prośbę Użytkownika — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie);
  2. utrzymania konta Użytkownika w Sklepie internetowym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy lub podjęcie działań na żądanie);
  3. kontaktu w sprawach związanych z realizacją zamówienia — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  4. wystawienia rachunku lub faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego w przypadku dokonania zamówień w Sklepie internetowym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
  5. w celach marketingowych np. wysyłania Newslettera – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora polegający na przetwarzaniu danych w celach marketingu bezpośredniego) oraz na podstawie ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zgoda);
  6. udzielenia rabatu lub informowania o promocjach w Sklepie internetowym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
  7. rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń związanych z umową — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
  8. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  9. tworzenia rejestrów związanych z RODO i innymi przepisami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  10. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  11. analitycznym, polegającym między innymi na analizie danych zbieranych automatycznie przy korzystaniu ze Sklepu internetowego, w tym cookies np. cookies Google Analytics, Piksel Facebooka — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  12. wykorzystywania cookies w Sklepie internetowym — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
  13. zarządzania Sklepem internetowym Administratora na innych platformach — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  14. badania satysfakcji ze sprzedaży produktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  15. zamieszczenia przez Użytkownika opinii o Sklepie przez Administratora oraz badania opinii poprzez ankiety — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda);
  16. w wewnętrznych celach administracyjnych Administratora związanych z zarządzaniem kontaktem z Użytkownikiem, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  17. w celu dopasowania treści wyświetlanych w Sklepie internetowym oraz w Mediach społecznościowych Administratora do indywidualnych potrzeb oraz ciągłego doskonalenia oferowanych produktów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  18. w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Użytkownika własnych produktów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  19. w celu tworzenia własnych baz danych Użytkowników – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  20. w celu obsługi fanpage w portalu Facebook pod nazwą HouseFarm, konta w portalu Instagram pod nazwą housefarm.pl oraz konta w portalu TikTok pod nazwą housefarm.pl, i wchodzenia w interakcje z użytkownikami tych miejsc w mediach społecznościowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Dane osobowe Użytkownika będą przechowywane przez Administratora przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych. Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.

W jaki sposób zbierane są dane?

Zbierane i przetwarzane są tylko te dane, które Użytkownik sam poda (za wyjątkiem – w pewnych sytuacjach – danych zbieranych automatycznie za pomocą plików cookies oraz danych logowania, o czym mowa poniżej).

Podczas wizyty w Sklepie, automatycznie zbierane są dane dotyczące samej wizyty, np. adres IP użytkownika, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp. (dane logowania). Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników w Sklepie, zbierania danych demograficznych o użytkownikach lub do personalizacji zawartości Sklepu w celu jej ulepszenia. Dane te przetwarzane są jednak wyłącznie w celach administrowania Sklepem, zapewnienia sprawnej obsługi hostingowej, czy kierowania treści marketingowych i nie są kojarzone z danymi poszczególnych użytkowników. Więcej o plikach cookies przeczytasz w zakładce „Polityka cookie”.

Jakie są twoje uprawnienia?

Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).

Szczegółowo Użytkownikowi przysługują w każdej chwili uprawnienia zawarte w art. 15-21 RODO tj.:

  • prawo dostępu do treści jego danych,
  • prawo do przenoszenia danych,
  • prawo poprawiania danych,
  • prawo sprostowania danych,
  • prawo usunięcia danych, jeśli brak jest podstaw do ich przetwarzania,
  • prawo ograniczenia przetwarzania, jeśli nastąpiło ono w sposób nieprawidłowy lub bez podstawy prawnej,
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na zasadach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych), jeśli uzna się, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.

Użytkownik, swoje żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych może zgłaszać do Administratora poprzez adres e-mail: sklep@housefarm.pl. Odpowiedź zostanie udzielona w terminie nie późniejszym niż 30 dni od dnia wpłynięcia żądania i jego uzasadnienia.

Czy możesz cofnąć wyrażoną zgodę?

Jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na określone działanie, zgoda taka może być w każdym czasie cofnięta, co skutkować będzie usunięciem adresu e-mail z listy mailingowej Administratora i zaprzestaniem wskazanych działań. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

W niektórych przypadkach, dane mogą nie zostać całkowicie usunięte i zostaną zachowane w celu obrony przed ewentualnymi roszczeniami przez czas zgodny z przepisami ustawy Kodeks Cywilny lub np. w celu realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora.

Każdorazowo, Administrator odniesie się do żądania Użytkownika, odpowiednio uzasadniając dalsze działania wynikające z obowiązków prawnych.

Czy przekazujemy Twoje dane do państw trzecich?

Dane Użytkownika mogą być przekazywane poza obszar Unii Europejskiej, do państw trzecich („EOG”), i jeśli dojdzie do takiej sytuacji to będą one przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższą ochronę i bezpieczeństwo danych., m.in. poprzez:

  • współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,
  • stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak ma to miejsce np. w przypadku Google),
  • stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy,
  • lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.

Z uwagi na korzystanie z usług np. Google, Facebook, Tiktok dane Użytkownika mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google, Facebook, TikTok stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne.

Szczegółowe informacje dostępne są w treści polityki prywatności każdego z dostawców tych usług, dostępnych na ich stronach internetowych. Przykładowo:

  • Google LLC: Polityka prywatności Google
  • Meta Platforms Ireland Limited (czyli Facebook, Instagram): Polityka prywatności Facebook
  • TikTok: Polityka prywatności TikTok

Linki odsyłające do innych stron

Na Stronie mogą pojawiać się linki odsyłające do innych stron internetowych. Będą one otwierać się w nowym oknie przeglądarki lub w tym samym oknie. Administrator nie odpowiada za treści przekazywane przez te strony. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z polityką prywatności lub regulaminem tych stron.

Działalność w Social Mediach – Facebook, Instagram, Tiktok

Administratorem Twoich danych osobowych w mediach społecznościowych tj. na fanpage HouseFarm, na koncie na Instagramie – housefarm.pl i koncie na TikTok – housefarm.pl jest NaturSpace Sp. z o.o. pod marką własną HouseFarm.

Twoje dane osobowe podawane na Fanpage, na Instagramie lub na TikToku będą przetwarzane w celu administrowania i zarządzania stroną lub kontem w mediach społecznościowych, komunikowania się z Tobą, wchodzenia w interakcje, kierowania do Ciebie treści marketingowych.

Podstawą ich przetwarzania jest Twoja zgoda. Dobrowolnie decydujesz się na polubienie/obserwowanie Fanpage lub konta na Instagramie lub TikToku. Zasady przebywania w portalu społecznościowym Facebook, w tym Instagramie lub na TikToku wynikają z regulaminów tych mediów społecznościowych.

W każdej chwili możesz przestać obserwować Fanpage lub konto na Instagramie lub TikToku. Nie będą Ci się jednak wówczas wyświetlać żadne treści pochodzące od Administratora a związane z Fanpage/Kontem.

Administrator widzi Twoje dane osobowe, takie jak np. imię, nazwisko czy informacje ogólne, które umieszczasz na swoim profilu jako publiczne. Przetwarzanie pozostałych danych osobowych dokonywane jest przez portale społecznościowe Facebook, w tym Instagram, TikTok w warunkach zawartych w ich regulaminach.

Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia/istnienia Fanpage lub Konta na podstawie Twojej zgody wyrażonej poprzez polubienie/kliknięcie „Obserwuj” lub wejście w interakcje np. pozostawienie komentarza, oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, tj. marketingu własnych produktów albo obrona przed roszczeniami.

Twoje dane osobowe mogą być udostępnianie innym odbiorcom danych, takim jak portale w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok), współpracującym agencjom reklamowym lub innym podwykonawcom obsługującym media społecznościowe lub Sklep Administratora, serwisowi IT, jeśli dojdzie do kontaktu poza portalem Facebook, Instagram, TikTok.

Twoje uprawnienia opisane są w niniejszej Polityce Prywatności.

Twoje dane mogą być przekazywane do państw trzecich zgodnie z regulaminem i polityką prywatności Facebooka. Facebook stosuje standardowe klauzule umowne, gdy przekazuje dane poza Europejski Obszar Gospodarczy („EOG”), a więcej o tym znajdziesz pod tym linkiem.

Zgodnie z polityką prywatności portalu TikTok, jeśli Użytkownik mieszka w Europejskim Obszarze Gospodarczym („EOG”), Wielkiej Brytanii („UK”) lub Szwajcarii, współadministratorami informacji użytkownika przetwarzanych w związku z Polityką prywatności są TikTok Technology Limited, spółka irlandzka („TikTok Ireland”), oraz TikTok Information Technologies UK Limited („TikTok UK”), spółka brytyjska, („TikTok” nasza”, „my” lub „nas”). Szczegółowe informacje znajdują się pod tym linkiem.

Twoje dane mogą być profilowane co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty reklamowej kierowanej do Ciebie. Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w rozumieniu RODO.

Bezpieczeństwo danych

Dane osobowe Użytkownika są przechowywane i chronione z należytą starannością, zgodnie z wdrożonymi procedurami wewnętrznymi Administratora. Administrator przetwarza informacje o Użytkowniku przy użyciu odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych spełniających wymagania przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisów o ochronie danych osobowych.

Środki te mają na celu przede wszystkim zabezpieczenie danych osobowych Użytkowników przed dostępem osób nieupoważnionych. W szczególności, dostęp do danych osobowych Użytkowników mają jedynie osoby upoważnione, które są zobowiązane do zachowania tych danych w tajemnicy.

Użytkownik powinien jednocześnie dochować staranności w zabezpieczeniu swoich danych osobowych przekazywanych w ramach sieci Internet, w szczególności nie ujawniać swoich danych logowania osobom trzecim, stosować zabezpieczenia antywirusowe oraz aktualizować oprogramowanie.

Kim mogą być odbiorcy danych osobowych?

Administrator informuje, że korzysta z usług podmiotów zewnętrznych. Podmioty, którym przekazywane są dane osobowe Użytkownika (takie jak np. firmy kurierskie, operator płatności, firmy oferujące usługi księgowe, etc.) gwarantują stosowanie odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy prawa, w szczególności przez RODO.

Administrator informuje Użytkownika, że przekazuje dane osobowe następującym podmiotom:

  1. Hostinger International Limited, legal entity code CY10301365E, registered address 61 Lordou Vironos Street 17. Lumiel Building, 4th floor 18. Larnaca, CY 6023, Cyprus – w celu przechowywania danych osobowych na serwerze,
  2. imoje – ING Bank Śląski SA., ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym Katowice - Wschód Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000005459 – w celu obsługi systemu płatności i transakcji elektronicznych,
  3. InPost sp. z o.o. („InPost”) z siedzibą w Krakowie lub InPost Paczkomaty sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie – w celu realizowania usług dostawy Towarów;
  4. Meta Platforms, Inc., 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025 – w celu korzystania z narzędzi i platformy Facebook czy Instagram, szczególnie w zakresie narzędzi reklamowych,
  5. Facebook Ireland Ltd. – w zakresie korzystania z narzędzi reklamowych Meta Platforms (Facebook) i powierzania danych w ramach grupy niestandardowych odbiorców,
  6. innym zleceniobiorcom lub podwykonawcom zaangażowanym do obsługi technicznej, administracyjnej, lub do świadczenia pomocy prawnej na rzecz Administratora i jego klientów, np. pomocy księgowej, informatycznej, graficznej, content marketingu, firmom windykacyjnym, prawnikom, itd.
  7. urzędom np. urzędowi skarbowemu – w celu realizacji obowiązków prawno-podatkowych związanych z rozliczeniami i księgowością.

Czy powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych?

Administrator Danych Osobowych niniejszym informuje, że nie powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO) i wykonuje samodzielnie obowiązki związane z przetwarzaniem danych osobowych.

Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż jego dane osobowe mogą być przekazywane uprawnionym organom państwowym w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami, na ich żądanie i po spełnieniu przesłanek potwierdzających niezbędność pozyskania od Administratora tych danych.

Czy profilujemy Twoje dane?

Dane osobowe Użytkownika nie będą wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, mających wpływ na prawa i obowiązki czy wolności Użytkownika w rozumieniu RODO.

W ramach Sklepu internetowego i technologii śledzących, dane Użytkownika mogą być profilowane, co pomaga w lepszym spersonalizowaniu oferty firmy, którą Administrator kieruje do Użytkownika (głównie poprzez tzw. reklamę behawioralną). Nie powinno to mieć jednak żadnego wpływu na sytuację prawną Użytkownika, w szczególności na warunki zawartych przez niego umów czy umów, które zamierza zawrzeć. Może jedynie pomóc w lepszym dopasowaniu treści i kierowanych reklam do zainteresowań Użytkownika. Użyte informacje są anonimowe i nie są kojarzone z danymi osobowymi podanymi przez Użytkownika np. w procesie zakupu. Wynikają one z danych statystycznych np. płeć, wiek, zainteresowania, przybliżona lokalizacja, zachowania w Sklepie.

Każdy Użytkownik ma prawo wyrażenia sprzeciwu wobec profilowania, jeśli miałoby ono negatywny wpływ na prawa i obowiązki Użytkownika.

§4 FORMULARZE

Administrator stosuje następujące rodzaje formularzy w ramach Strony:

Formularz zapisu na newsletter – wymaga podania w odpowiednim miejscu swojego imienia i adresu e-mail. Pola te są obowiązkowe. Następnie Użytkownik, w celu dodania jego adresu e-mail do bazy subskrybentów Administratora, musi potwierdzić chęć zapisu. Uzyskane w ten sposób dane są dodawane do listy mailingowej w celu wysyłania newslettera.

Subskrypcja/zapis oznacza, że Użytkownik zgadza się z niniejszą Polityką Prywatności oraz wyraża zgodę na wysyłanie mu informacji marketingowych i handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej np. e-maila, w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).

Poprzez zapis na newsletter Użytkownik wyraża również zgodę na wykorzystywanie przez Administratora telekomunikacyjnych urządzeń końcowych Użytkownika (np. telefonu, tabletu, komputera) w celu marketingu bezpośredniego produktów i usług Administratora oraz przedstawiania Użytkownikowi informacji handlowych zgodnie z art. 172 ust.1 ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2014 r. poz. 243 ze zm.).

Powyższe zgody są dobrowolne, jednakże konieczne do wysyłki Newslettera, w tym m.in. do informowania o produktach, promocjach i rabatach oraz nowych wpisach w mediach społecznościowych, oferowanych przez Administratora lub produktach osób trzecich polecanych przez niego. Zgody mogą zostać w każdej chwili wycofane, co spowoduje zaprzestanie wysyłania Newslettera zgodnie z zasadami zawartymi w niniejszej Polityce Prywatności.

Newsletter jest wysyłany przez czas nieokreślony, od chwili aktywacji do czasu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody, dane Użytkownika mogą być przechowywane w bazie newsletterowej jeszcze przez okres do 2 lat, w celu wykazania faktu udzielenia przez Użytkownika zgody na komunikację poprzez newsletter, działań Użytkownika (otwieralności e-maili) oraz chwili jej wycofania, a także ewentualnych związanych z tym roszczeń, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Wysyłka Newslettera może zostać zaprzestana w przypadku niewykazania przez Użytkownika aktywności przez minimum 1 rok od rozpoczęcia świadczenia usługi newsletter lub odczytania ostatniej wiadomości e-mail (wysłanego newslettera). W takim przypadku, Administrator usunie dane Użytkownika z systemu do wysyłki newslettera. Użytkownik nie będzie uprawniony do otrzymania żadnej wiadomości od Administratora, chyba że zdecyduje się ponownie zapisać w formularzu zapisu na Newsletter lub skontaktuje się z Administratorem w inny, wybrany w tym celu sposób.

System mailingowy wykorzystywany do wysyłki Newslettera odnotowuje wszelką aktywność i podejmowane działania Użytkownika związane z przesyłanymi do niego e-mailami (data i godzina otwarcia wiadomości, kliknięcia w linki, moment wypisania się, itp.).

Administrator może także prowadzić remarketing na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na promocji i reklamie usług kierowany do osób zapisanych na Newsletter, w ten sposób, że podane adresy e-mail subskrybentów zostają wgrane do narzędzia marketingowego oferowanego przez Meta Platforms Ireland Limited (Facebook) tzw. menadżera reklam, a następnie kierowana jest do nich reklama utworzona przez Administratora lub osoby upoważnione, poprzez konto reklamowe Administratora, pod warunkiem, że subskrybenci Newslettera są jednocześnie użytkownikami platformy Facebook (posiadają tam założone konto). Każdorazowo dane te są kasowane po zakończeniu kampanii reklamowej. W przypadku realizacji kolejnej kampanii reklamowej wgrywana jest do narzędzia zaktualizowana baza subskrybentów). Dokładna informacja o tzw. grupach niestandardowych odbiorców, zasady hashowania danych oraz przetwarzania tymi danymi znajdują się w polityce prywatności portalu Facebook pod tym linkiem https://www.facebook.com/legal/terms/customaudience# oraz https://www.facebook.com/legal/terms/dataprocessing, a Administrator zaleca zapoznanie się z tymi zasadami przez każdego Użytkownika i subskrybenta.

Formularz systemu umożliwiający pozostawienie opinii – Wszelkie dane w formularzu opinii podajesz dobrowolnie, jeżeli chcesz taką opinię pozostawić. Umieszczając opinię wyrażasz zgodę na przetwarzanie tych danych. Są to: imię, nazwisko, e-mail, nazwa Twojej strony internetowej, numer IP. Niektóre dane oznaczone jako obowiązkowe muszą zostać wpisane.

Formularz rejestracyjny założenia konta Użytkownika w Sklepie internetowym – w momencie dokonywania zakupów w Sklepie konto Użytkownika utworzone jest automatycznie w sklepie internetowym. W tym celu, Użytkownik powinien dokonać odpowiedniej rejestracji i podać dane takie jak m.in.: imię, nazwisko, adres e-mail, adres zamieszkania, adres siedziby firmy, NIP, a następnie ustanowić hasła.

Założenie konta odbywa się na zasadach podanych w Regulaminie Sklepu i jest usługą świadczoną drogą elektroniczną. Zasady utrzymywania Konta oraz jego ewentualnego usunięcia zawarte są w Regulaminie.

Obowiązkowe są dane oznaczone jako takie i bez ich podania nie będzie możliwe założenie Konta Użytkownika. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.

Formularz zamówienia w Sklepie – składając zamówienie w sklepie internetowym Administratora musisz podać określone dane zgodnie z zasadami zawartymi w Regulaminie sklepu w celu realizacji zamówienia, realizacji obowiązków prawnych nałożonych na Administratora, rozliczeń, rozpatrywania roszczeń, w celach statystycznych i archiwalnych, a także w celu marketingu bezpośredniego w stosunku do klientów, co jest prawnie uzasadnionym interesem Administratora.

Są to głównie: imię, nazwisko, nazwa firmy, NIP, adres zamieszkania lub siedziba firmy, ewentualnie adres do doręczeń, adres e-mail. Jeżeli posiadasz już konto Użytkownika w Sklepie to wówczas wystarczy podanie loginu (lub adresu e-mail) oraz hasła i zalogowanie się na swoje konto, a następnie dokonanie dalszych kroków związanych z zamówieniem.

Administrator przechowuje dane przez czas realizacji zamówienia, a po jej wykonaniu przez okres niezbędny do ochrony przed roszczeniami. Ponadto, przez czas wskazany przepisami prawa np. podatkowego (m.in. okres przechowywania faktur).

Formularz reklamacji i odstąpienia od umowy – w przypadku zakupu produktów u Administratora możesz złożyć reklamację lub odstąpić od zawartej umowy. W tym celu, Administrator umożliwia Ci wypełnienie formularza reklamacyjnego i formularza odstąpienia od umowy załączonych do Regulaminu sklepu. Możesz także dokonać tych czynności bez wypełniania formularza, jednakże podając niezbędne dane.

Wymagane w tym wypadku dane to: imię, nazwisko lub ewentualnie nazwa użytkownika, adres zamieszkania lub adres siedziby firmy (jeżeli zamówienie było dokonywane w imieniu firmy), adres e-mail, numer telefonu (ewentualnie), numer rachunku bankowego (jeśli konieczny będzie zwrot).

Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozpatrzenia reklamacji zgodnie z przepisami prawa oraz Regulaminem sklepu. Dane będą przechowywane w celu realizacji procedury reklamacyjnej/ odstąpienia od umowy oraz w celach archiwalnych i obrony przed roszczeniami.

§5 WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI I PRAWA AUTORSKIE

Treści przedstawione w Sklepie oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) nie stanowią porad specjalistycznych i nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego. Jeśli chcesz uzyskać pomoc w konkretnej sprawie, skontaktuj się z osobą uprawnioną do udzielania takich porad. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie treści zawartych w Sklepie i w mediach społecznościowych lub działań czy zaniechań podejmowanych na jej podstawie.

Wszystkie treści umieszczone na w Sklepie i w mediach społecznościowych stanowią przedmiot praw autorskich określonych osób i/lub Administratora (np. zdjęcia, teksty, video, bezpłatne materiały, itp.). Administrator nie wyraża zgody na kopiowanie tychże treści w całości lub części bez jego wyraźnej, uprzedniej zgody.

Treści umieszczone na w Sklepie i w mediach społecznościowych są aktualne na dzień ich zamieszczenia, chyba że wskazano inaczej.

§6 TECHNOLOGIE

W celu korzystania ze Sklepu internetowego oraz mediów społecznościowych Administratora niezbędne jest posiadanie:

  • urządzenia z dostępem do sieci Internet
  • aktywnej skrzynki elektronicznej odbierającej wiadomości e-mail
  • przeglądarki internetowej umożliwiającej wyświetlanie stron www.

§7 LOGI SERWERA

Korzystanie ze Sklepu internetowego wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywany jest Sklep.

Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP Użytkownika, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym, z jakiego korzysta Użytkownik.

Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze.

Logi serwera służą do administrowania Sklepem, a ich treść nie jest ujawniana nikomu poza osobami i podmiotami upoważnionymi do administrowania serwerem.

Administrator nie wykorzystuje w żaden sposób logów serwera do identyfikacji Użytkownika.

HouseFarm

  • ul. Paryska 7
  • 45-402 Opole
  • tel. 661 874 556
  • e-mail: sklep@housefarm.pl

polityka

  • Formy płatności i dostaw
  • Regulamin sklepu
  • Polityka prywatności
  • Polityka cookies

O marce

  • Marka HouseFarm
  • Obsługa klienta
  • Pytania i odpowiedzi
  • Reklamacje i zwroty

Newsletter

Informacje o trendach, promocjach i wiele więcej!

Subskrybując akceptujesz Politykę Prywatności

  • Instagram
  • Facebook
© 2024-present HouseFarm.pl. All rights reserved.
/
Akceptujemy płatności: